Selasa, 23 Oktober 2007

Kursus Praktikal mengenali diri sendiri



KURSUS PRAKTIKAL KAEDAH MENGENALI DIRI SENDIRI UNTUK MENCIPTA STRATEGI KE ARAH KECEMERLANGAN SECARA SAINS METAFIZIK KAEDAH ASTRONUMEROLOGI DINAMIK

______________________________________________________________________________


Oleh: Encik Eddy Rosyadie; Kolumnis Mingguan Wanita & Apprentice.

Pada: 10 dan 11 November, 2007: Mentari Business Park Bandar Sunway, Petaling Jaya.

Berhadapan Sunway Piramid. Penginapan boleh ditempah.

(Masa: Sabtu 3 pm – 9 mlm dan Ahad 9 pagi – 3 petang).

Merangkumi teknik kenali diri dan strategi arah dan masa serta interaksi yang sesuai:

¸

Konsep Asas Astronumerologi


¸

Kaedah 4: Kajian 5 elemen

¸

Kenali Diri Anda Dahulu


¸

Kerjaya dan interaksi

¸

Senarai Semakan KLAPS


¸

Kaedah 5: Astrologi Zodiak

¸

Kaedah 1: Segitiga Nombor


¸

Sifat dan Profail

¸

Cara Mengira Rajah Segitiga


¸

Kaedah 6: Sistem 9 Star Ki

¸

Keterangan Root Number


¸

Strategi dan Naluri Sebenar

¸

Keterangan Nombor Kombinasi


¸

Cara Berfikir dan Berkomunikasi

¸

Mencari Kekayaan di Setiap Arah


¸

Kaedah 6: Ba Zi

¸

Nombor-Nombor Tersembunyi


¸

Kaedah 7: Numerologi Nama

¸

Elemen di sekeliling rumah


¸

Kaedah 8: Numerologi Tarikh

¸

Kaedah 2: Morfomatik


¸

Kaedah 9: Bioritma Kehidupan

¸

Personaliti dan Kerjaya


¸

Kaedah 10: Morfologi

¸

Motivasi dan Kekayaan


¸

Kaedah 11: Pengaruh Planet

¸

Graf Tenaga Kehidupan





¸

Jodoh Yang Sangat Sesuai





¸

Perceraian di dalam Perkahwinan




¸

Sesuaikah saya berniaga?




¸

Kenapa saya gagal berniaga?




¸

Perspektif Perniagaan & Ekonomi: Tahun 2007 dan 2008




¸

Tarikh dan Masa Yang Sesuai




¸

Kajian Kitaran Tahunan




¸

Kajian Gabungan Pasangan




Promosi: cuma RM250 sahaja untuk dua hari.

Pendaftaran dan bayaran di sana nanti. Sila tempah tempat dahulu; SMS ke 0162379856







Percuma: Graf Hayat, CD dan nota setebal 50 muka surat.

Telah dihadiri oleh ramai usahawan, Pengamal Perubatan Alternatif, para Master Reiki juga termasuk Dato’, Artis, Guru Agama, Pensyarah Universiti, dan pelbagai lapisan umur serta bangsa.

Antara testimoni peserta kursus:

”...because I attend your RM100 class, now I can earn RM10K...”

”... telah terbukti apa yang en Eddy dah beritahu saya dulu. Masa sukar saya sedang berakhir. Thanks kerana beri saya harapan.”

“Hidup saya banyak berubah dengan pertolongan encik”

“..sudah banyak positif… syukur sangat-sangat sejak bawa jumpa encik”.

“Alhamdulillah bisnes saya makin membuahkan hasil positif”

“…rasa macam hidup semula. Bermakna rasa kehidupan ini”.

”Saya dah tenang sekarang. Saya yakin dengan strategi baru saya selepas ini”.

”Terima kasih Encik Eddy. Anda sudah sejukkan suasana panas rumahtangga saya”

Jangan Tunggu lagi, daftar sekarang. JUMPA DI SANA!

0 ulasan: